Thursday, April 22, 2010

Salam Sejahtera ..!

Glitter Words


Aduh...legaaa rasenya bila dapat menghabiskan chpter 3 nie utk dua2 kelas..so macamana..? ada apa2 masalah..? cgu lihat ramai yg suka bila tgk video2 yg cgu add in dlm slide ppt...amboi..sampai ada yg syahdu bila kita sedang melihat bumi dari angkasa lepas...cantik kan BUMI nie..cantik kan semua animals and plants dlm video2 tu..bhkan ada juga gambar2 yg tk pernh kite jumpa di Malaysia.. so itulah yg cgu namakan explore the science..jgn jadikan sains satu subject yg bosan dan susah...terlalu byk benda yg kite boleh pelajari secara tidak langsung..

Ok..utk exam next week..hanya chpter 2 je laa.. baca buku dan fahami konsep yg telah kita pelajari..ingat semua key words yg cgu suruh highlight dan fahami maksudnya..jgn suka menghafal kerana soalan sains memerlukan otak utk berfikir..seperti yg biasa cgu pesan...

Baiklah..utk chpter 3..tiada notes..cuma cgu nk bagi link yg menarik utk tambahan bacaan dan juga utk games yg menarik..moga2 dgn games ini dpt membantu semua lebih memahami what is Biodiversity..


KLIK DI SINI  :  LET GO....!!


Ok...good luck for your second test..make sure give me the best...!!  see ya..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates